wtorek, 7 stycznia 2014

SCRAPOWE SZALEŃSTWO

Czyste szaleństwo ogarnęło mnie od tego odwiedzania coraz to różniejszych blogów. 

I tak mój warsztat WSZYSTKIEGO powiększył się o scrapkowe przedmioty, bibeloty i całą masę przydasiów.
Ponieważ  zawsze robię coś z przeznaczeniem zaczęło się od: pudełeczka dla mojej koleżanki Grażynki w jej Jadwisiowe imieniny niestety to pudełko nie zostało sfotografowane jak i kolejne , które trafiła do mojej koleżanki Małgosi w jej urodzinkowe święto.
Nie sądziłam ,że się tak rozkręcę. Ale przy najbliższych odwiedzinkach obcykam  te moje pierwsze wypociny i wrzucę , a nóż widelec i ktoś będzie chciał zerknąć .

Kolejne zamówienie pudełkowe złożyła moja córka dla swojej koleżanki i oto co wyszło




początkowo brak papierów kolorowych zmuszał mnie do tworzenia głównie z brystoli
a tak wyglądał środek



w pudełeczku brakuje tortu, ale w środku był prezent specjalny ....
mam nadzieję ,że prezent przyniósł tyle radości co  tworzenie pudełka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz