czwartek, 6 czerwca 2013

ALFONS MUCHA- kobiety jego oczami

Pod wielkim podziwem dla bloga http://niecodzienny-nieco-dziennik.blogspot.com/ pisanego przez Jolę postanowiłam założyć swój własny . Ten wpis jest moim pierwszym , w którym chcę podzielić się z Wami moimi aktualnymi pracami nad haftem  Alfonsa Muchy - Zimowa dama.
                                              na ukończeniu mam również Lato ( na oko już skończone ale wymaga
                                                  wykończeń szkicowych podwójną czarną niteczką)


                                oraz Jesień
przede mną pozostała Wiosna , chociaż za oknem wcale wiosennie - jak tylko zakończę Zimową Damę zabieram się za kolejną

3 komentarze:

  1. Witaj! Mam nadzieję, że spodoba ci się blogowanie i zostaniesz z nami. Miło mi, że bierzesz udział w moim candy. Trzeba tylko spełnić jeszcze jeden warunek: zamieścić banerek w pasku bocznym swojego bloga. Rozumiem, że możesz mieć z tym problem na początku, napisz do mnie, dam ci wskazówki. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. witaj , cieszę się ,że ktoś zagląda na te moje początki blogowania

      Usuń